آرسنال 3 - 2 واتفورد؛ لباس جدید خوش یمن بود!

به گزارش مجله بای بلاگ، آرسنال پیروز شد با ارائه نمایشی درخشان در نیمه اول با نتیجه 2-3 واتفورد را شکست دهد.

آرسنال 3 - 2 واتفورد؛ لباس جدید خوش یمن بود!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، توپچی ها که در هفته های اخیر شرایط بهاری پیدا کرده اند، امروز نیز در آخرین هفته لیگ برتر با درخشش پیر آمریک اوبامیانگ و دبل او پیروز شدند 2-3 واتفورد را مغلوب کنند. حالا امید توپچی ها به قهرمانی در جام حذفی و فزونی در فینال مقابل سیتی است.

آرسنال بازی را بهتر آغاز کرد و در همانند دقیقه چهارم و با متوقف شدن لاکازت در محوطه صاحب یک ضربه پنالتی شد که اوبامیانگ پیروز شد با ضربه ای دقیق دروازه واتفورد را باز کند.

در دقیقه 13 و روی پاس دوکوری، پریرا در مقابل دروازه آرسنال صاحب فرصت مناسبی برای زدن گل تساوی شد، اما مارتینز واکنش خوبی برابر ضربه او نشان داد. در دقیقه 18 و روی ارسال فیمینیا، دینی می توانست از فاصله ای نزدیک گل تساوی واتفورد را به ثمر برساند، اما ضربه سر او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

اما در دقیقه 23 آرسنال به گل دوم هم دست یافت. پاس رو به عقب اوبامیانگ در گوشه سمت چپ محوطه نصیب کیرون تیرنی شد و او با یک ضربه دقیق و فنی به گوشه دروازه زننده گل دوم لقب گرفت.

حملات توپچی ها ادامه یافت و در دقیقه 33 گل سوم این ایم نیز به ثمر رسید. با ارسال بلند اوت، اوبامیانگ درون محوطه صاحب موقعیت شد و با یک برگردان تماشایی و به شکلی فوق العاده دروازه فورستر را باز کرد.

اما واتفورد که چیزی برای از دست دادن نداشت پیش کشید و در دقیقه 43 یکی از گل ها را جبران کرد. داوید لوییز روی ولبک در محوطه مرتکب خطا شد و دینی این ضربه پنالتی را تبدیل به گل کرد تا در نهایت نیمه نخست این دیدار پرگل با فزونی 1-3 آرسنال به اتمام برسد.

اولین فرصت خوب نیمه دوم برای واتفورد و در دقیقه 50 ایجاد شد، اما ضربه ابتدایی ماسینا به ولبک برخورد کرد و ضربه دوم او نیز با اختلاف کمی از بالای دروازه مارتینز به بیرون رفت. در دقیقه 62 نیکلاس په په با حرکتی تماشایی از سمت راست برای خودش موقعیت خوبی برای گلزنی ایجاد کرد، اما ضربه او در اختیار فورستر قرار گرفت.

در دقیقه 65 و با یک و دوی ولبک و دینی، ولبک صاحب بهترین فرصت در موقعیتی تک به تک شد، اما ضربه او از فاصله ای نزدیک با مهار بسیار خوب مارتینز مهار شد

اما لحظاتی بعد واتفورد به گل دوم هم رسید. ارسال زمینی سار در دهانه دروازه به دنی ولبک رسید و او به راحتی دروازه آرسنال را باز کرد. در دقیقه 75 و با حرکت خوب نلسون، اوبامیانگ می توانست گل چهارم را نیز به ثمر برساند که ضربه او در اختیار فورستر قرار گرفت. در ادامه اتفاق مهمی در بازی رخ نداد و آرسنال پیروز شد با نتیجه 2-3 واتفورد را مغلوب کند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 3385

به "آرسنال 3 - 2 واتفورد؛ لباس جدید خوش یمن بود!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرسنال 3 - 2 واتفورد؛ لباس جدید خوش یمن بود!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید