آغوش باز ایلان ماسک برای تأمین باتری و فناوری جدید دیگر شرکت ها

به گزارش مجله بای بلاگ، ایلان ماسک در توئیتر خود نوشت که تسلا برای تأمین نرم افزار، صندلی سوخت و باتری های دیگر خودروسازی ها حاضر است.

آغوش باز ایلان ماسک برای تأمین باتری و فناوری جدید دیگر شرکت ها

به گزارش خبرنگار ، ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت تسلا در پاسخ به گزارش هایی مبنی بر کوشش خودروسازی های آلمانی برای رسیدن به شرکت تسلا در زمینه فراوری خودرو های الکتریکی، توئیت کرد که این شرکت خودروسازی آمریکایی فعال در زمینه فراوری خودرو های الکتریکی میخواهد به آن ها یاری کند تا شکاف بین آن ها پر گردد. مدیرعامل تسلا در توئیتر خود نوشت این شرکت برای صدور مجوز نرم افزار، صندلی های تأمین انرژی، باتری و حتی فناوری های نوینی مانند Autopilot آغوشی باز دارد و از طرح های جدید استقبال می نماید.

این اولین باری نیست که تسلا در اشتراک فناوری اتومبیل های الکتریکی خود پیشی گرفته است. در حقیقت، هر دو خودروسازی مرسدس بنز و تویوتا با تسلا شراکت نموده و از باتری ها و فناوری تبدیل الکتریکی این شرکت آمریکایی استفاده نموده اند، اما در آن موقع بنز و تویوتا، هر دو سرمایه گذاری قابل توجهی روی شرکت تسلا انجام دادند.

ماسک در سال 2014 گفت که خودروسازی تسلا حاضر است تمام طرح های خود برای اتومبیل های الکتریکی را برای دیگر شرکت ها هم ارائه دهد تا آن ها هم وارد فضای فراوری خودرو های الکتریکی شوند. اگرچه، این به معنای قولی بود بر اساس این که ما قول می دهیم از شما شکایت نکنیم و تعداد کمی از خودروسازی ها هم توانستند از این فرصت استفاده نمایند. به تازگی، تسلا یک پرونده علیه ریویان تشکیل داده است که گفته می گردد راز های شرکت تسلا را به سرقت برده و از کارمندان این شرکت استفاده نموده است. تسلا همچنین از Xpeng چین و استارت آپ خودران Zoox شکایت نموده است.

در این مرحله، معین نیست که ماسک چه باتری ها و یا صندلی های سوخت الکتریکی را برای تأمین فناوری های دیگر شرکت ها در نظر گرفته است. تسلا اخیرا یک قرارداد رسمی برای تأمین باتری های خود با پاناسونیک امضا نموده است، ولی این شرکت باتری های خود را از CATL چین و LG Chem کره هم تهیه می نماید.

بر اساس گزارش Silicon Valley، تسلا در حال کار کردن روی یک مرکز فراوری باتری گسترده در مقر اصلی خود در کالیفرنیا است. این پروژه، با نام Roadrunner سه شیفت کاری خواهد داشت و همه روزه کار خواهد نمود تا به یک مرکز فراوری باتری قوی تبدیل گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 3475

به "آغوش باز ایلان ماسک برای تأمین باتری و فناوری جدید دیگر شرکت ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغوش باز ایلان ماسک برای تأمین باتری و فناوری جدید دیگر شرکت ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید