آمریکا وزرات نفت و نیروی دفاعی ملی سوریه را تحریم کرد

به گزارش مجله بای بلاگ، وزارت خزانه داری آمریکا در ادامه تحریم های خود علیه سوریه، نام چندین فرد، شرکت و نهاد دولتی سوری از جمله وزارت نفت و نیروی دفاع ملی این کشور را به فهرست اشخاص و نهاد های تحت تحریم خود اضافه کرد.

آمریکا وزرات نفت و نیروی دفاعی ملی سوریه را تحریم کرد

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، وزارت خزانه داری آمریکا روز دوشنبه طی بیانیه ای اظهار داشت نام 8 شخص حقیقی و 9 شرکت و نهاد سوری به فهرست اشخاص حقیقی و حقوقی تحت تحریم دفتر کنترل دارایی های خارجی (اوفک) که از نهادهای زیرمجموعه این وزارتخانه به شمار می رود، افزوده شده است.

در بین شرکت ها و نهادهای سوری که وزارت خزانه داری آمریکا آنها را تحریم نموده، نام وزارت نفت و منابع معدنی سوریه، مؤسسه دولتی پالایش نفت و توزیع فرآورده های نفتی سوریه و همچنین نیروی دفاع ملی سوریه دیده می گردد.

وزارت خزانه داری آمریکا همچنین 8 شخص حقیقی سوری از جمله رئیس اداره اطلاعات نیروی هوایی سوریه، مدیرکل اداره امنیت سیاسی سوریه و دو نفر از نمایندگان مجلس سوریه را تحریم نموده است.

این وزارتخانه علاوه بر تحریم افراد، نهادها و شرکت های مذکور، چند شخص حقیقی و شرکت چینی، هنگ کنگی و لبنانی را نیز در ارتباط با نقض تحریم ها علیه سوریه تحریم نموده است.

وزارت خزانه داری آمریکا در بیانیه خود اعلام نموده است که این اشخاص، شرکت ها و نهادها به دنبال احیای صنعت نفت سوریه -که تحت تحریم دولت آمریکاست- بوده اند و به همین دلیل خود هدف تحریم قرار گرفته اند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 4940

به "آمریکا وزرات نفت و نیروی دفاعی ملی سوریه را تحریم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا وزرات نفت و نیروی دفاعی ملی سوریه را تحریم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید