ابلاغیه جدید هیات وزیران برای یاری به زلزله زدگان آذربایجان شرقی

به گزارش مجله بای بلاگ، خبرنگاران/آذربایجان شرقی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب آذربایجان شرقی از ابلاغیه جدید هیات وزیران برای یاری به زلزله زدگان استان اطلاع داد و گفت: ابلاغیه ای از طرف هیات وزیران به عنوان متممی برای یاری به بازسازی 550 واحد روستایی و 390 واحد شهری و همچنین اجرای مرحله دوم وام بلاعوض، معادل 56 میلیارد تومان صادر شده است.

ابلاغیه جدید هیات وزیران برای یاری به زلزله زدگان آذربایجان شرقی

حافظ باباپور در گفت وگو با خبرنگاران از وجود 3000 واحد احداثی در مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی اطلاع داد و گفت: خوشبختانه تعمیر حدود 3552 واحد نیازمند به تعمیر در بهمن ماه سال گذشته به اتمام رسید.

وی اضافه نمود: آواربرداری بیش از 3800 واحد اجرا شده و بیش از 3166 واحد پی کنی شده اند، 2574 واحد فونداسیون ریزی و سقف بیش از نصف واحدهای مسکونی حدود 1518 واحد ساخته شده است.

وی، طولانی شدن فصل سرما، شیوع ویروس کرونا، شروع فصل کاری کشاورزان را از علل کند شدن فرایند بازسازی مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی مطرح کرد.

به گزارش خبرنگاران، باباپور ادامه داد: کار بازسازی خانه های زلزله زده را خود مردم با معرفی، هدایت و نظارت اداره کل بنیاد مسکن آذربایجان شرقی انجام می دهند.

وی از فعالیت بیش از 300 اکیپ بازسازی و بنایی از استان و مناطق خارج از استان مانند استان لرستان در مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی اطلاع داد و گفت: امیدواریم ساخت و ساز تا خاتمه فصل کاری امسال به اتمام برسد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 3552

به "ابلاغیه جدید هیات وزیران برای یاری به زلزله زدگان آذربایجان شرقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابلاغیه جدید هیات وزیران برای یاری به زلزله زدگان آذربایجان شرقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید