تابستان 98 به کدام کشور سفر کنیم؟

به گزارش مجله بای بلاگ، خبرنگاران | سرویس گردشگری - با فرا رسیدن فصل تابستان خیلی از سفر دوستان به این فکر می افتند که به یک سفر تابستانی بروند و خستگی کار را از تن خود بیرون نمایند. سفر لحظه آخری به کشور تایلند از جمله سفرهای خارجی است که می تواند سفری خاطره انگیز را در تابستان برای شما رقم بزنند.اگر شما هم قصد دارید تا تابستان سال جاری سفری به یاد ماندنی داشته باشید با ما همراه باشید.در ادامه به معرفی این سه کشور یعنی گرجستان، تایلند و ترکیه در فصل تابستان می پردازیم و ارزان ترین راه مسافرت به گرجستان را به شما می گوییم تا بتوانید سفری خاطره انگیز را در این کشورهای دوست داشتنی تجربه کنید.

تابستان 98 به کدام کشور سفر کنیم؟

گرجستان ، کشوری با طبیعت بی نظیر

گرجستان یکی از کشورهای توریستی است که در سال های اخیر در بین گردشگران ایرانی از محبوبیت زیادی برخوردار شده و هر سال نیز به محبوبیت آن افزوده می گردد.به طور کلی تور گرجستان یکی از تورهای مقرون به صرفه خارجی است که در فصل تابستان هم از آب و هوای بسیار مطلوب و دلچسبی بهره می برد.دلیل به صرفه بودن تورهای این کشور این است که گرجستان از شهفرایندان ایرانی برای ورود به این کشور ویزا نمی خواهد و همین موضوع باعث می گردد تورهای گردشگری این کشور با قیمتی مناسب به فروش برسد.بهترین راه برای سفر ارزان به کشور گرجستان نیز خرید تورهای لحظه آخری این کشور است.در سفر به این کشور در فصل تابستان می توانید از آب و هوای دلچسب این کشور لذت ببرید و از جاذبه های گردشگری آن بازدید کنید.

این کشور علاوه بر طبیعت فوق العاده زیبا دارای جاذبه هایی دیگر از جمله جاذبه های تاریخی ، مراکز خرید و غذاهای متنوعی است که می توانید در سفر خود از آن ها هم لذت ببرید.

یکی از دلایلی که سفر به گرجستان در فصل تابستان را محبوب تر می نماید امکان استفاده از تفریحات آبی و ساحلی این کشور است.همانطور که گفتیم آب و هوای این کشور در تابستان بسیار دلچسب است و می توانید در سواحل زیبای آن به شنا و سایر تفریحات آبی بپردازید.

از تفریحاتی که می توانید در فصل تابستان در کشور گرجستان تجربه کنید می توان به پاراگلایدر ، بالن سواری ، رفتینگ ، کوه نوردی و ماشین سواری اشاره نمود.همچنین در این فصل فستیوال های خرید هم برگزار می شوند که می توانید با هزینه ای مناسب از برندهای مطرح جهانی خرید کنید.

تایلند ، بهشت آسیا

تور تایلند نیز یکی از تورهای خارجی است که در بین گردشگران مخصوصا گردشگران جوان بسیار محبوب است و جاذبه های گردشگری آن باعث شده تا روز به روز نسبت به قبل محبوب تر گردد.این کشور دارای شهرهای توریستی جذابی است که مهمترین آن ها عبارتند از : پاتایا ، بانکوک ، پوکت و سامویی.

سفر به تایلند در فصل تابستان می تواند به یکی از بهترین سفرهای زندگی شما تبدیل گردد چراکه در فصل تابستان چیزی نیست که شما در این کشور از دست بدهید!

همانطور که می دانید سواحل تایلند از بهترین سواحل جهان هستند و بیشتر کسانی که به این کشور سفر می نمایند به منظور استفاده از تفریحات ساحلی و آبی این کشور به شهرهای توریستی آن می فرایند.با توجه به آب و هوای تایلند در تابستان می توانید انواع تفریحات آبی و ساحلی مانند شنا ، رفتنیگ ، قایق سواری ، جت اسکی و … را تجربه کنید.همچنین در کنار این تفریحات می توانید آفتاب بگیرید و سفر خود را به یکی از لذت بخش ترین سفرها تبدیل کنید.

جالب است بدانید که در این فصل مخصوصا در تیر ماه می توانید در حراجی های شگفت انگیز در شهرهای مختلف تایلند از جمله بانکوک شرکت کنید و اجناس با کیفیتی را با قیمتی مناسب خریداری کنید.در این حراجی ها برند های مشهوری مانند نایک ، آدیداس ، آل استار ، دی اند جی و … حضور دارند.

حتما می دانید معروف ترین منطقه و خیابان در تایلند خیابان واکینگ استریت پاتایا است.این خیابان همواره و در همه ساعات شبانه روز شلوغ است به خصوص در شب های فصل تابستان.در شب های تابستان می توانید به این خیابان بروید و از رستوران ها ، کافه ها و کلاب ها استفاده نموده ولذت ببرید.

از تفریحات دیگری که می توانید در سفر به تایلند در فصل تابستان تجربه کنید می توان به بانجی جامپینگ ، صخره نوردی ، زندگی شبانه و فیل سواری اشاره نمود

ترکیه ، مقصدی برای تمام فصول

ترکیه کشوری همسایه و بسیار محبوب است که در طول سال از ایرانیان زیادی میزبانی می نماید.با توجه به نزدیک بودن ترکیه به ایران و همچنین عدم احتیاج به ویزا برای سفر به این کشور ، محبوبیت آن هر ساله در بین ایرانیان بیشتر می گردد.

استانبول محبوب ترین شهر توریستی این کشور است و اغلب گردشگران به این شهر سفر می نمایند.این شهر در طول سال از آب و هوای بسیار مطلوبی برخوردار است و زیبایی های آن در فصل تابستان به اوج خود می رسد.در فصل تابستان می توانید از جاذبه های گردشگری این شهر به خوبی بهره ببرید و از تفریحات آبی آن لذت ببرید.

همچنین در طول این فصل حراجی های بزرگی در استانبول برگزار می گردد که می توانید با هزینه ای مناسب اجناس اصل برند هایی مانند زارا ، ال سی وایکیکی ، دیفاکتو و … را خریداری کنید.پیشنهاد می کنیم قبل از سفر به استانبول مشاهده قیمت های تور استانبول را از قلم نیاندازید.

همچنین می توانید به شهرهای دیگر ترکیه مانند آنتالیا و کوش آداسی نیز در فصل تابستان سفر کنید و از آب و هوای مطلوب این شهر ها لذت ببرید.

با توجه به مواردی که ذکر شد این سه کشور یعنی کشور تایلند ، گرجستان و ترکیه را می توان به عنوان بهترین مقاصد برای سفر تابستانی معرفی نمود که در آن ها می توانید انواع تفریحات تابستانی را تجربه کنید.در آخر پیشنهاد می کنیم اگر به این کشورها سفر کردید غذاهای محلی و خیابانی را حتما امتحان کنید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: setare.com
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 7031

به "تابستان 98 به کدام کشور سفر کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تابستان 98 به کدام کشور سفر کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید