تصمیم غیرقابل بازگشت مسی برای جدایی از بارسلونا، استعفای بارتومئو هم فایده ای ندارد

به گزارش مجله بای بلاگ، طبق ادعای یک نشریه اسپانیایی کاپیتان تیم فوتبال بارسلونا برای ترک این تیم بسیار مصمم است و حتی استعفای رئیس باشگاه هم او را از تصمیمش منصرف نخواهد کرد.

تصمیم غیرقابل بازگشت مسی برای جدایی از بارسلونا، استعفای بارتومئو هم فایده ای ندارد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه اسپورت، لیونل مسی می خواهد از بارسلونا جدا گردد و هیچ کسی هم نمی تواند او را از تصمیمش برگرداند. این تصمیم مسی تحت تأثیر خشم و نارضایتی او از تحقیر تیمش به خاطر باخت 8 بر 2 مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا نیست. مشکل لئو ماندن یا نماندن خوسپ ماریا بارتومئو هم نیست، فرضیه ای که از روز گذشته تا الان بسیاری از رسانه ها آن را دلیل اصلی درخواست کاپیتان آرژانتینی برای درخواست جدایی او مطرح نموده اند. به این ترتیب رفتن بارتومئو هم فایده ای نخواهد داشت. تصمیم مسی غیرقابل بازگشت است و تنها چیزی که او را راضی می نماید، مذاکره برای همیشه شدن جهت انتقالش است.

طبق گزارش نشریه اسپورت کاتالونیا، مسی معتقد است که می تواند خارج از مهلت معین شده در قراردادش برای اعلام درخواست جدایی اش (دهم ژوئن) هم از نوکمپ خارج گردد چون آن بند برای شرایط عادی تنظیم شده که در حالت عادی 10 روز پس از خاتمه فصل است. این فصل اما به دلیل شیوع کرونا و وقفه سه چهار ماهه، تا اواسط ماه آگوست ادامه پیدا نموده و مهلتی که باشگاه برای مسی معین نموده بود در اواسط فصل و قبل از ثبت ناکامی های بارسلونا در لالیگا و لیگ قهرمانان بود.

مسی نمی خواهد با بارسلونا وارد یک دعوای حقوقی گردد اگرچه او تصمیمش را با ارسال یک فکس به اطلاع بارسلونا رسانده است. او امیدوار است که بارتومئو درخواستش را بپذیرد و به او اجازه دهد که به عنوان بازیکن آزاد یا حداقل با دریافت رقمی به مراتب پایین تر از غرامت 700 میلیون یورویی فسخ قراردادش برود.

به موجب قانون بوسمن، مسی در ماه ژانویه سال 2021 می تواند در ماه ژانویه با هر باشگاهی که می خواهد آزادانه و بدون احتیاج به جلب رضایت باشگاه بارسلونا وارد مذاکره گردد. این یعنی که بارسلونا برای اینکه فصل آینده مسی را بدون دریافت هیچ پولی از انتقال او از دست ندهد، چاره ای ندارد جز اینکه سال جاری با فروشش موافقت کند، آن هم با رقمی منطقی اگرچه انتظار می رود که این رقم بالا 100 میلیون یورو باشد.

در حال حاضر هیچ پیشنهاد رسمی از هیچ تیمی برای مسی ارسال نشده اما شرایط این بازیکن خیلی سریع می تواند تغییر کند. منچسترسیتی، منچستریونایتد، پاری سن ژرمن و اینتر تیم هایی هستند که در صف اول خرید این بازیکن 33 ساله هستند. در این میان اما نشریه اکیپ فرانسه گزارش نموده که بعید است مسی به پاری سن ژرمن برود چرا که حقوق دریافتی او بیشتر از مجموع حقوق کیلیان دو ستاره فعلی این تیم، کیلیان امباپه و نیمار است و این یعنی که باشگاه فرانسوی باید سقف پرداخت حقوق خود را خارج از چارچوب تعریف شده در قانون بازی جوانمردانه اقتصادی بشکند یا اینکه یکی از ستاره های فعلی اش را بفروشد تا بتواند مسی را بخرد، اقدامی که مدیران باشگاه آنها را امکان پذیر نمی دانند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 3865

به "تصمیم غیرقابل بازگشت مسی برای جدایی از بارسلونا، استعفای بارتومئو هم فایده ای ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیم غیرقابل بازگشت مسی برای جدایی از بارسلونا، استعفای بارتومئو هم فایده ای ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید