تمام تخت های بیمارستانی ملایر پر از بیماران کرونایی است، ضرورت راه اندازی بیمارستان صحرایی

به گزارش مجله بای بلاگ، فرماندار ویژه شهرستان ملایر گفت: تمامی تخت های بیمارستانی شهرستان پر از بیماران کرونایی است و با این فرایند افزایش مبتلایان به کووید 19، بیمارستان صحرایی راه اندازی می گردد.

تمام تخت های بیمارستانی ملایر پر از بیماران کرونایی است، ضرورت راه اندازی بیمارستان صحرایی

به گزارش خبرنگار از، قدرت اله ولدی، فرماندار شهرستان ویژه ملایر در جلسه ویدئو کنفرانسی ستاد استانی پیشگیری از کرونا گفت: شرایط شیوع ویروس کرونا در شهرستان قرمز کرونایی با شیب تند مبتلایان جدیدی است و تمام تخت های بیمارستان های شهرستان پر شده است.

ولدی دوری از تجمعات، دورهمی ها و قرنطینه افراد مبتلا به کرونا را تا خاتمه دوره کامل قرنطینه تاکید نمود و اضافه کرد: دورکاری کارمندان در خانه باشد و از خیابان گردی، بازارگردی و بیرون آمدن پرهیز نمایند.

او اعلام کرد: پزشکان ما هم باید با رعایت فاصله گذاری اجتماعی شماره دهی و معاینه با رعایت اصول بهداشتی از تجمع جمعیت در مطب ها جلوگیری نمایند.

فرماندار ملایر گفت: به اصناف گروه یک هم که در حال فعالیت هستند تاکید می کنیم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی کار خود را انجام دهند و با کسانی که برخلاف اصول بهداشتی کار نمایند به جد برخورد می گردد و در صورت خلاف و رعایت نکردن اصول بهداشتی مغازه های آن ها هم پلمب می گردد.

ولدی ادامه داد: ورودی و خروجی های ملایر هم همچنان در کنترل پلیس است و به جز شب های قدر ممنوعیت تردد شبانه و جریمه متخلفان برقرار است.

ا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 7184

به "تمام تخت های بیمارستانی ملایر پر از بیماران کرونایی است، ضرورت راه اندازی بیمارستان صحرایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمام تخت های بیمارستانی ملایر پر از بیماران کرونایی است، ضرورت راه اندازی بیمارستان صحرایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید