جزئیاتی از آتش سوزی انبار های سازمان اموال تملیکی

به گزارش مجله بای بلاگ، آتش سوزی گسترده در انبار های سازمان اموال تملیکی در حالی اجرا شده که حدس ها بر این است که آتش سوزی بر اثر قطع و وصل برق رخ داده است.

جزئیاتی از آتش سوزی انبار های سازمان اموال تملیکی

به گزارش ایسنا، حدود ساعت 19 امروز (دوشنبه، 14 تیر) خبری درباره وقوع آتش سوزی گسترده در غرب تهران منتشر شد که در ادامه تعیین شد این حریق مربوط به چند انبار سازمان اموال تملیکی بوده است.

این در حالی است که بررسی موضوع از سازمان اموال تملیکی از این حکایت دارد که با توجه به گرمای بالای هوای تهران طی چند روز اخیر، برآورد ها بر این است که آتش سوزی بر اثر قطع و وصل برق رخ داده است.

با این حال، سازمان اموال تملیکی تاکید دارد که هرگونه اظهارنظر در مورد جزئیات آتش سوزی بر عهده مسئولان آتش نشانی و فنی این موضوع است.

طبق اعلام این سازمان، آتش نشانان در حال اطفای حریق هستند، اما به دلیل گستردگی و حجم بالای آتش همچنان عملیات اطفاء ادامه دارد.

ظاهرا انبار هایی که دچار حریق شده اند، حاوی کالا هایی مانند مواد خوراکی، لوازم خانگی و لوازم آرایشی بوده است.

گفتنی است که، طبق قانون تاسیس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی و اساسنامه آن، از جمله وظایف این سازمان، جمع آوری و نگهداری، اداره و فروش کالا های متروکه دولتی و غیردولتی، ضبطی و قاچاق قطعیت یافته و کالا های قاچاق بلاصاحب و صاحب متواری، است.

بر این اساس، اموالی که در اختیار سازمان اموال تملیکی قرار می گیرد، با ورود به انبار های آن در جریان تعیین تکلیف قرار می گیرد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: فرارو
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 7916

به "جزئیاتی از آتش سوزی انبار های سازمان اموال تملیکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیاتی از آتش سوزی انبار های سازمان اموال تملیکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید