حضور دوباره کمیل قاسمی در روستای محروم ممبین استان خوزستان

به گزارش مجله بای بلاگ، کمیل قاسمی قهرمان المپیک با حضور در روستای محروم ممبین استان خوزستان پیگیر مسائل مردم این منطقه شد.

حضور دوباره کمیل قاسمی در روستای محروم ممبین استان خوزستان

به گزارش خبرنگاران، روستای ممبین، یکی از محرومترین و دور افتاده ترین روستا های ایران در استان خوزستان است. مردم این روستا از امکانات اولیه زندگی و رفاهی محروم هستند و با سختی های بسیار زندگی می نمایند. این روستا در شمال غربی ایذه و هم مرز با استان چهارمحال و بختیاری واقع است.

کمیل قاسمی دارنده 2 مدال طلا و نقره المپیک و نایب قهرمان کشتی آزاد دنیا با حضور دوباره در روستای ممبین ضمن توزیع بعضی مواد غذایی و بهداشتی، شوینده ها و همچنین شیر خشک برای بچه ها پیگیر مسائل روستائیان این منطقه شد.

قاسمی پس از حضور در روستای ممبین گفت: به لطف خدا و حمایت خیرین بعضی اقلام ضروری به روستائیان محروم ممبین اهدا شد و اقدام بعدی برای مردم این منطقه بهبود زیر ساخت های عمرانی است.

وی گفت: برای ششمین باری بود که به این روستا سفر می کردم، واقعا اهالی این منطقه زندگی بسیار سختی دارند، هر دفعه بعضی مسائل آن ها اعم از موضوعات معیشتی و پزشکی پیگیری شده و اینبار قصد داریم با یاری خیرین اقداماتی را در مورد احداث حمام های روستایی و سرویس های بهداشتی انجام دهیم تا مردم مُمبین نیز از حداقل امکانات رفاهی و اجتماعی بهرمند شوند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 902

به "حضور دوباره کمیل قاسمی در روستای محروم ممبین استان خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور دوباره کمیل قاسمی در روستای محروم ممبین استان خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید