خبرنگاران قهرمان ووشوی گیلان به دلیل ایست قلبی درگذشت

به گزارش مجله بای بلاگ، رشت - خبرنگاران - میلاد نصیری قهرمان ووشوی گیلان به دلیل ایست قلبی در سن 33 سالگی به دیار باقی شتافت.

خبرنگاران قهرمان ووشوی گیلان به دلیل ایست قلبی درگذشت

رئیس هیات ووشوی استان گیلان روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار خبرنگاران گفت: مرحوم میلاد نصیری یکی از ووشوکاران پرتوان و با اخلاق گیلان و کشور بود که متاسفانه به دلیل ایست قلبی جان به جان آفرین تسلیم کرد.

محمدرضا نوبخت اضافه نمود: این ووشوکار فقید گیلانی که به همراه تیم های مختلف در لیگ های کشور حضور یافته و مقام های ارزشمندی نیز کسب نموده بود، روز گذشته در سن 33 سالگی به ملاقات معبود خود شتافت.

وی ادامه داد: مرحوم نصیری سابقه حضور در لیگ برتر ووشوی کشور را دارد که با تیم گیلان پیروز به کسب مقام سوم کشور شد و با تیم پرشین نیز مقام نخست لیگ برتر ووشوی کشور را تصاحب نموده بود.

رئیس هیات ووشوی استان گیلان اظهار داشت: این ورزشکار فقید گیلان در سه دوره لیگ برتر ووشوی کشور حضور یافته بود و عنوان قهرمانی لیگ را در کارنامه ورزشی خود دارد.

نوبخت اظهار داشت: هیات ووشو و جامعه ووشوی استان گیلان ضایعه درگذشت میلاد نصیری ووشوکار شایسته این استان را به خانواده محترم وی و همچنین به جامعه ورزش این استان تسلیت می گوید.

ووشو ، به عنوان یکی از گسترده ترین رشته های رزمی شناخته می شود. ووشو به معنای هنر جنگیدن یا هنر رزم و مهارت می باشد.قدمت ووشو در کشور چین به زمان های بسیار دور و در حدود 1500 الی 2000 سال پیش بازمی شود، و به عنوان کهن ترین رشته رزمی دنیا و در عین حال یکی کاملترین هنرهای رزمی شناخته می شود. در آن موقع به منظور حفظ سلامتی، درمان بیماری ها، افزایش بنیه جسمانی و طول عمر و تعلیم مهارت های نظامی به افراد جامعه، حرکاتی ابداع شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: ایرنا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 3500

به "خبرنگاران قهرمان ووشوی گیلان به دلیل ایست قلبی درگذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران قهرمان ووشوی گیلان به دلیل ایست قلبی درگذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید