خبرنگاران هواپیمایی ماهان: تعدادی از مسافران و خدمه پرواز آسیب دیده اند

به گزارش مجله بای بلاگ، تهران - خبرنگاران - بعد از اعلام وزیر راه و شهرسازی مبنی بر آسیب به 12 مسافر پرواز تهران- بیروت، هواپیمایی ماهان گفت: مسافران آسیب دیده بلافاصله پس از فرود هواپیما جهت درمان به بیمارستان منتقل شده و اکنون تحت درمان هستند.

خبرنگاران هواپیمایی ماهان: تعدادی از مسافران و خدمه پرواز آسیب دیده اند

روابط عمومی شرکت هواپیمایی ماهان عصر جمعه و به دنبال تعرض هواپیماهای جنگنده ایالت متحده آمریکا به پرواز 1152 شرکت هواپیمایی ماهان اطلاعیه ای منتشر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: شب گذشته پرواز 1152 شرکت هواپیمایی ماهان راستا تهران - بیروت پس از طی حدود 2 ساعت پرواز بر فراز خاک سوریه مورد تهدید دو فروند جنگنده آمریکایی قرار گرفت.

خلبان این پرواز با درایت و بر اساس قوانین و مقررات هوانوردی برای پرهیز از هرگونه خطر احتمالی، پس از دریافت اخطار TCAS مبنی بر کاهش فوری ارتفاع، بلافاصله شروع به کم کردن ارتفاع کرد و به دلیل اینکه هواپیما در شرایط ثبات قرار داشته و مسافران مجاز به باز کردن کمربندها بوده اند، کاهش سریع ارتفاع و سرعت دور کردن هواپیما از خطر احتمالی، منجر به آسیب به تعدادی از مسافران و خدمه پروازی که مشغول خدمت رسانی بوده اند شد.

مسافران آسیب دیده بلافاصله پس از فرود هواپیما جهت درمان به بیمارستان منتقل شده اند.

از آنجایی که پروازهای این راستا توسط شرکت هواپیمایی ماهان بیش از یک دهه بصورت برنامه ای انجام می شده و این شرکت همواره تابع قوانین و مقررات هوانوردی در انجام پروازها بوده، این اتفاق را می توان از دیگر مصادیق قانون گریزی رژیم حاکم بر آمریکا تلقی نمود.

بدیهی است همانگونه که مقامات جمهوری اسلامی و همچنین دستگاه حاکمیتی (سازمان هواپیمایی کشوری) اعلام کرده اند، اقدامات لازم قضایی و حقوقی در این خصوص به عمل خواهد آمد.

این پرواز در ساعت 18:45 روز پنجشنبه 2 مرداد 99 فرودگاه امام را به مقصد بیروت ترک کرد و در ساعت 20 به وقت محلی در فرودگاه بیروت به زمین نشسته است. همچنین این هواپیما در ساعت 23:10 فرودگاه بیروت را ترک و در ساعت 2:50 بامداد روز جمعه 3 مردادماه در تهران به زمین نشسته است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: ایرنا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 3358

به "خبرنگاران هواپیمایی ماهان: تعدادی از مسافران و خدمه پرواز آسیب دیده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران هواپیمایی ماهان: تعدادی از مسافران و خدمه پرواز آسیب دیده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید