خبرنگاران کشتی گیر قمی عضو تیم ملی آلیش شد

به گزارش مجله بای بلاگ، قم - خبرنگاران - رئیس هیات کشتی قم گفت: در رقابت های انتخابی درون اردویی آلیش کلاسیک مردان روح الله نعمتیان با کسب عنوان اولی این رقابت ها، به عضویت تیم ملی آلیش رسید.

خبرنگاران کشتی گیر قمی عضو تیم ملی آلیش شد

هادی علیایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران با بیان اینکه سه کشتی گیر از این استان به اردوی تیم ملی کشتی آلیش(کشتی با کمربند) کلاسیک مردان و رقابت های انتخابی درون اردویی دعوت شدند، گفت: در رقابت های انتخابی درون اردویی، نعمتیان در وزن 60 کیلوگرم با شکست حریفان خود و ایستادن بر جایگاه املی این قابت ها، عضویش در تیم ملی آلیش را قطعی کرد.

وی ادامه داد: در این رقابت ها که روز پنجشنبه دوم اردیبهشت ماه جاری در شهرستان لارستان استان فارس برگزار گشت اسلام شکوهی راد دیگر کشتی گیر قمی نیز در پیکارهای وزن 80 کیلوگرم در جایگاه سوم قرار گرفت.

اردوی تیم ملی کشتی آلیش کلاسیک مردان و رقابت های انتخابی درون اردویی روزهای 26 فروردین لغایت 3 اردیبهشت ماه در سالن زنده یاد رزم پوش لارستان استان فارس برگزار گشت که از قم سه کشتی گیر و یک مربی در این اردو حضور داشتند..

در وزن 60 کیلوگرم، روح الله نعمتیان؛ در 80 کیلوگرم، اسلام شکوهی راد و در 100 کیلوگرم، علی فیروزگاه از قم به این اردو دعوت شه بودند ضمن اینکه جواد عباسی به عنوان مربی نیز در این اردو حضور داشت.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: ایرنا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 7119

به "خبرنگاران کشتی گیر قمی عضو تیم ملی آلیش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کشتی گیر قمی عضو تیم ملی آلیش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید