صدور مجوز برای ایجاد 5 اقامتگاه بوم گردی در ایلام

به گزارش مجله بای بلاگ، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام از صدور مجوز برای ایجاد پنج اقامتگاه بوم گردی در سه ماهه دوم امسال در استان اطلاع داد.

صدور مجوز برای ایجاد 5 اقامتگاه بوم گردی در ایلام

میراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی ایلام، عبدالمالک شنبه زاده روز 9 مهرماه 99 با اعلام این خبر اظهار کرد: اقامتگاه های بوم گردی به لحاظ احیای سنن قدیمی، حفظ و نگهداری آثار باستانی و حفاظت از طبیعت در استان در دستور کار این اداره کل بوده و تا کنون 40 اقامتگاه بوم گردی در استان فعال شده است.

او توضیح داد: با ایجاد اقامتگاه های بوم گردی علاوه برجذب جهانگرد و فراهم شدن محیط شاد و ایمن برای آن ها، موجب درآمدزایی برای روستاییان و جلوگیری از مهاجرت آنان به شهرها نیز می گردد.

مدیرکل میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی اضافه نمود: تنوع اقلیمی، این استان را برای ایجاد اقامتگاه بوم گردی مستعد نموده است. با گسترش اقامتگاه های بوم گردی می توانیم فرهنگ غنی و متنوع ایلام، مهمان نوازی، احترام به طبیعت، مراسم آیینی و لباس های سنتی و همچنین سبک های متنوع زندگی را به هموطنان مان به نمایش بگذاریم.

او ادامه داد: تمام کوشش این اداره کل، استانداری و سایر دستگاه ها این است که با جذب جهانگرد، علاوه بر معرفی جاذبه های جهانگردی، به درآمد مالی پایدار برای روستاهای هدف نیز برسیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 4362

به "صدور مجوز برای ایجاد 5 اقامتگاه بوم گردی در ایلام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور مجوز برای ایجاد 5 اقامتگاه بوم گردی در ایلام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید