صدور 46 جواز صنعتی و معدنی در کهگیلویه و بویراحمد طی امسال

به گزارش مجله بای بلاگ، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد از صدور 46 جواز صنعتی و معدنی از ابتدای سال جاری تا به امروز در این استان خبر داد.

صدور 46 جواز صنعتی و معدنی در کهگیلویه و بویراحمد طی امسال

سالار حسین پور عصر روز چهارشنبه 15 مرداد ماه در نشست خبری با خبرنگاران افزود: در ایام کرونا واحد تولیدی الکل یاسوج که حدود 10 سال تعطیل بود به چرخه تولید بازگشت و فعال شد.

وی اظهارکرد: یک واحد تولید دستمال کاغذی گچساران در حال تولید ماسک است که روزانه41 هزار ماسک صنعتی تولید دارد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد: از ابتدای سال جاری تا به امروز 46 جواز صنعتی و معدنی با اشتغالزایی901 نفر و سرمایه گذاری 305 میلیارد تومان در استان صادر شده است.

حسین پور شرح داد: در مجموع 528 جواز صنعتی با اشتغال 8116 نفر و سرمایه گذاری 1162 میلیارد تومان در استان صادر شده است.

وی ادامه داد: 89 پروژه طرح با اعتباری بالغ بر 1707 میلیارد ریال را برای دریافت تسهیلات از محل بند الف تبصره 18 قانون بودجه سال 97 به بانک های عامل معرفی شدند که تا به امروز 28 طرح 580 میلیارد ریال تسهیلات دربافت کرده اند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد: پتروشیمی گچساران 67 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که امیدواریم واحد الفین این پتروشیمی در آینده نزدیک به بهره برداری برسد.

حسین پور در خصوص شرایط پتروشیمی دهدشت نیز بیان نمود: این پتروشیمی پبشرفت چندانی نداشته اما شرکت هلدینگ خلیج فارس بعنوان سرمایه گذار جدید برای این پتروشیمی انتخاب شده و فعالتر خواهد شد.

وی اظهارکرد: واحد معدنی آهک هیدراته چرام تا سرانجام بهمن ماه افتتاح و به بهره برداری می رسد و شرکت امیدرو کار این واحد را انجام می دهد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد بیان نمود: واحد صنعتیبیواتانول باشت با سرمایه گذاری 550 میلیارد تومانی در آینده با همکاری سازمان ایدرو به بهره برداری می رسد، تمام محصولات این واحد صنعتی که دومین واحد کشور بوده، صادراتی است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 3543

به "صدور 46 جواز صنعتی و معدنی در کهگیلویه و بویراحمد طی امسال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور 46 جواز صنعتی و معدنی در کهگیلویه و بویراحمد طی امسال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید