عروسی در مخفیگاه ها، مدیران تالارها راهی بهشت زهرا شدند!

به گزارش مجله بای بلاگ، به گزارش خبرنگاران، با وجود شیوع کرونا و توقف واکسیناسیون مراسم عروسی در تهران همچنان در تالارهایی با ظرفیت 400 تا 600 نفر برگزار می شود و حالا برخی تالارهای زیرزمینی با شعار در فضای باز عروسی بگیرید تا کرونا نگیرید. تبلیغات سنگینی برای خود به راه انداخته ند.

عروسی در مخفیگاه ها، مدیران تالارها راهی بهشت زهرا شدند!

رئیس اتحادیه تالارهای پذیرایی تهران اما منکر برگزاری مرنام عروسی از طریق تالارها یا باغ تالارها می شود.خسرو ابراهیمی نیا به خبرنگاران گفت: یک سال و نیم است که تالارها و باغ تالارهای مجاز تعطیل هستند.

او ادامه داد: حدود هزار تالار دارای پروانه در شهر تهران فعال هستند که صد در صد این تالارها ورشکسته شدند و بخشی از سرمایه گذاران به دلیل ورشکستگی ناشی از کرونا سکته کردند و راهی بهشت زهرا شدند!

ابراهیمی نیا همچنین توضیح داد: تالارهای پذیرایی که بیش از 100 نفر مهمان می پذیرند، غالبا مراکز غیر قانونی هستند و البته باید اضافه کنم که این روزها مرنام عروسی در سالن های اجتماعات، برج ها و مراکز غیرقانونی و مخفی برگزار می شود.

به گفته رئیس اتحادیه تالارهای پذیرایی تهران تالارها در چهارچوب ستاد کرونا و دستور العمل هایی که از طرف آنها ابلاغ شده مرنام برگزار می کنند. به نام مثال تالاری که 300 نفر ظرفیت دارد صاحبان مرنام نباید بیشتر از 40 تا 50 نفر مهمان دعوت کنند و البته در شرایط همه گیری کرونا و افزایش قیمت ها، فرهنگ برگزاری مرنام عروسی تغییر کرده است و مردم علاقه خود را به مرنام پر زرق و برق عروسی از دست داده اند.

ابراهیمی نیا تاکید کرد: با وجود زمین گیری تالارهای پذیرانی اما هنوز هیچ یک از ارگان های تامین اجتماعی و سازمان مالیات با این صنف همکاری نمی کنند و سختگیرانه دنبال مطالبات خود هستند.

برای مطالعه بیشتر گزارش خسارت کرونا به کسب و کارها در جهان را بخوانید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 7951

به "عروسی در مخفیگاه ها، مدیران تالارها راهی بهشت زهرا شدند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عروسی در مخفیگاه ها، مدیران تالارها راهی بهشت زهرا شدند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید