قاهره میزبان نشستی برای تشکیل نیروی مشترک کشورهای حاشیه دریای سرخ

به گزارش مجله بای بلاگ، نشست رؤسای ستاد کل ارتش کشورهای حاشیه دریای سرخ برای تشکیل نیروی مشترک مبارزه با تروریسم روز سه شنبه (دیروز) در قاهره انتها یافت.

قاهره میزبان نشستی برای تشکیل نیروی مشترک کشورهای حاشیه دریای سرخ

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، اختتامیه نشست رؤسای ستاد کل ارتش پنج کشور حاشیه دریای سرخ امروز (چهارشنبه) در قاهره برای بحث در خصوص تأسیس یک نیروی مشترک برای هدف ادعایی مبارزه با ترویسم برگزار شد.

به نوشته وبگاه روسیا الیوم، در این نشست که از نهم فوریه تا 11 فوریه (دیروز) ادامه داشت، نماینده برخی کشورهای اروپایی نیز حضور داشتند و حاضرین در خصوص مسائل مشترک قاره آفریقا، از جمله بحران لیبی بحث و گفت و گو کردند.

سرلشگر محمد رفیق رئیس ستاد مشترک ارتش مصر در سخنانی گفت که نیروهای مسلح این کشور استراتژی حکومت مصر در خصوص تمامی مسائل آفریقا را محقق خواهند کرد.

در بیانیه نیروهای مسلح مصر نیز آمده است: در این نشست در خصوص اوضاع امنیتی منطقه ساحل دریای سرخ و راههای توسعه همکاری های نظامی و هماهنگی مستمر بحث و مصاحبه شد. همچنین طرح دولت مصر برای توسعه توان کشورهای حاشیه دریای سرخ نیز مطرح شد و حاضرین در خصوص آموزش نیروهای پنج کشور مذکور در مصر گفت و گو کردند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 803

به "قاهره میزبان نشستی برای تشکیل نیروی مشترک کشورهای حاشیه دریای سرخ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قاهره میزبان نشستی برای تشکیل نیروی مشترک کشورهای حاشیه دریای سرخ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید