مدیر برنامه های مهاجم اینتر: با افراد مختلفی درباره انتقال لائوتارو صحبت نموده ایم

به گزارش مجله بای بلاگ، مدیر برنامه های مهاجم آرژانتینی اینتر اطلاع داد برای انتقال این بازیکن مذاکرات اولیه را با افراد مختلف داشته است.

مدیر برنامه های مهاجم اینتر: با افراد مختلفی درباره انتقال لائوتارو صحبت نموده ایم

به گزارش خبرنگاران، لائوتارو مارتینس 22 ساله این فصل با درخشش خیره کننده ای که از خود در اینتر نشان داده، مورد توجه باشگاه های عظیم اروپایی از جمله بارسلونا و رئال مادرید قرار گرفته است. این مهاجم آرژانتینی که دومین فصل حضورش در اینتر را تجربه می نماید و این فصل 16 گل برای نراتزوری به ثمر رسانده، ممکن است در خاتمه فصل از تیم تحت راهنمایی آنتونیو کونته جدا گردد.

بتو یاکه، مدیربرنامه های لائوتارو مارتینس در گفت وگو با رادیو لاپلاتا آرژانتین درباره آینده حرفه ای مارتینس گفت: گفته می گردد که بارسلونا و رئال مادرید به دنبال جذب لائوتارو هستند، اما این موضوع روی او تأثیری نگذاشته است. اگر چنین اتفاقی برای بازیکنان دیگر می افتاد، شب خواب شان نمی برد! مارتینس حتی به من زنگ نزده است که ببیند این شایعات صحت دارد یا خیر. او روی زمان حال و روی کارش تمرکز دارد.

وی اضافه کرد: ما با افراد مختلفی درباره انتقال لائوتارو صحبت نموده ایم و اتفاق دیگری رخ نداده است. تا به امروز هم با هیچ کدام از مدیران باشگاه ها صحبتی ننموده ایم. هنوز مذاکره ای جدی و رسمی صورت نگرفته است. این رؤیای لائوتاروست که در بازار نقل وانتقالات مشتریان زیادی داشته باشد، اما هنوز اتفاق خاصی برای او رخ نداده است. تنها چیزی که مارتینس می خواهد، بازی کردن و گلزنی است.

مدیر برنامه های مهاجم آرژانتینی اینتر در خاتمه اعلام کرد: رشد و پیشرفت مداوم لائوتارو بدین معناست که بهترین باشگاه های دنیا شرایط او را زیر نظر دارند. امیدواریم سختکوشی او با پاداشی همراه گردد که شایسته اش است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 1486

به "مدیر برنامه های مهاجم اینتر: با افراد مختلفی درباره انتقال لائوتارو صحبت نموده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر برنامه های مهاجم اینتر: با افراد مختلفی درباره انتقال لائوتارو صحبت نموده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید