منبع تحت فشار، دلایل استفاده و اطلاع از قیمت مخازن تحت فشار

به گزارش مجله بای بلاگ، منبع تحت فشار یا منبع انبساط بسته همان منابع آبی یا قرمز رنگی است که معمولا در کنار پمپ آب و مخزن پلی اتیلنی آب نصب می گردد و به عنوان یکی از اجزای اصلی تجهیزات آبرسانی در ساختمان ها شناخته می گردد.

منبع تحت فشار، دلایل استفاده و اطلاع از قیمت مخازن تحت فشار

به گزارش خبرنگاران، بنابراعلام سایت تخصصی مخزن آب دات کام، با افزایش گرمای هوا و کاهش فشار آب در بسیاری از خانه ها شهروندان ناگزیر از نصب مخزن آب، پمپ و مخزن تحت فشار هستند. در این متن دلایل استفاده از منبع تحت فشار بیان شده و در پایان برای اطلاع از قیمت بروز مخازن تحت فشار، وب سایت معتبری را خدمتتان معرفی می کنیم.

به چه دلیل از منبع تحت فشار یا منبع انبساط بسته استفاده می کنیم؟

کارکرد اصلی منبع تحت فشار پمپ آب کاهش تعداد دفعات روشن و خاموش شدن پمپ آب و در نتیجه افزایش طول عمر آن است. این منبع با ذخیره حجم معینی از آب و به صورت تحت فشار از فعالیت مداوم پمپ و روشن و خاموش شدن مکرر آن جلوگیری می نماید.

به عنوان مثال در صورت عدم نصب منبع تحت فشار و کلید اتومات و استفاده از ست کنترل، با هر بار شستشوی دست و صورت پمپ آب روشن می شود ولی در صورتی که این منبع و کلید اتومات در کنار پمپ آب و مخزن ذخیره اصلی آب ساختمان که عموماً از نوع مخزن آب پلی اتیلن یا پلاستیکی است، نصب شود دیگر احتیاج نیست که پمپ آب به ازای هر بار، باز شدن شیر آب روشن شود و در ابتدا آب موجود در منبع مورد مصرف قرار می گیرد تا زمانی که فشار آب داخل منبع تحت فشار به نقطه مینیمم برسد.

منبع تحت فشار همچنین با مهار ضربات کله قوچی داخل شبکه آبررسانی ساختمان باعث دوام بیشتر عمر تاسیسات شما خواهد شد.

مخزن یا منبع تحت فشار در بازار با عناوینی چون مخزن یا منبع انبساط بسته، منبع فشار پمپ آب، مخزن پمپ آب و اسامی از این دست نیز شناخته می شوند.

آیا می توان پمپ آب و مخزن تحت فشار را مستقیم به لوله آب شهری متصل کرد؟

از اتصال مستقیم پمپ آب به کنتور آب بدون استفاده از مخازن ذخیره آب اجتناب کنید زیرا علاوه بر اینکه غیرقانونی بوده و منجر به جریمه خواهید شد، عمر پمپ به صورت قابل ملاحظه ای کاهش یافته و به دلیل مکش همزمان هوا و آب به صورت کف، باعث خطای محاسباتی در کنتور آب شده و هزینه آببهای چند برابری را به شهروندان تحمیل می نماید. علاوه بر آن مکش پمپ می تواند در مواقع اوج مصرف باعث منفی شدن فشار آب داخل شاه لوله ها شده و سبب مکیده شده آب آلوده دوره لوله در مناطق دارای شکستگی و نشتی شود.

نکاتی که در مورد خرید و نصب منبع تحت فشار باید بدانید :

1- برای مشخص حجم منبع تحت فشار، به عنوان یک قاعده عمومی برای هر واحد مسکونی حداقل ظرفیت 8 تا 10 لیتر پیشنهاد می شود.(یعنی برای ساختمان 6 واحدی مخزن 50 تا 60 لیتری) . در حال حاضر کوچکترین حجم فراوری شده متداول مخازن تحت فشار، مخزن 24 لیتری است و برای یک تک واحدی نیز از این لیتراژ استفاده می شود.

2-مکان نصب منبع تحت فشار باید تا جای ممکن عاری از رطوبت باشد تا طول عمر آن افزایش پیدا کند. همچنین اگر کیفیت آب ورودی به خانه یا ساختمانتان نامناسب است و همراه آب رسوبات و سنگ ریزه وجود دارد پیشنهاد می کنیم حتماً از فیلترهای پیش تصفیه استفاده نمایید.

3-منبع تحت فشار باید یک فشار اولیه داشته باشد و با توجه به فشار استارت پمپ تنظیم شود(10درصد کمتر از فشار استارت پمپ یا مینیمم). پس در هنگام نصب مخزن تحت فشار توجه فرمایید تا فشار مناسب در داخل منبع وجود داشته باشد.

4-بازدید های دوره ای و برسی گیج فشار اهمیت زیادی دارد. هرچه سریعتر از کاهش فشار داخل منبع و یا سوراخ شدن تیوپ آن اطلاع کسب کنید امکان تعویض و تعمیر آن ساده تر خواهد شد.(به صورت عمومی هر 3 ماه یکبار تنظیم فشار هوا و هر 6 ماه آنالیز کلیه تاسیسات)

برای خرید و اطلاع از قیمت مخزن تحت فشار به کجا مراجعه کنیم؟

اگر خرید منبع تحت فشار با آگاهی کامل صورت نگیرد و از مرکز فروش معتبر انجام نشود می تواند سبب بروز مشکلاتی شود. به همین منظور پیشنهاد ما وب سایت و فروشگاه اینترنتی مخزن آب دات کام است. این فروشگاه سابقه زیادی در حوزه فروش مخزن، منبع و تانکر آب و لوازم جانبی دارد .

این فروشگاه آنلاین اطلاعات کامل و ارزشمندی در مورد محصولات و مشخصه های فنی آنها در اختیار شما قرار می دهد. علاوه بر آن کارشناسان مجرب این مرکز می توانند شما را در فرایند خرید با مشاوره های خود راهنمائی کنند.

این فرصت ایده آلی است که خرید مخزن تحت فشار از یک فرایند سخت، زمان بر و پراسترس به یک تجربه لذت بخش و ساده تبدیل شود به نوعی که شما می توانید تنها با چند کلیک مخزن تحت فشار خود را خریداری نموده و درب منزل دریافت نمایید.

اگر به خرید آنلاین اعتقادی ندارید و یا تجربه مناسبی از این نوع خرید ندارید می توانید به صورت حضوری نیز از این فروشگاه اقدام به خرید کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02144548922 تماس و یا به آدرس زیر مراجعه نمایید.

فروشگاه مخزن آب دات کام

Makhzaneab.com

پایانی رپرتاژ آگهی

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 7279

به "منبع تحت فشار، دلایل استفاده و اطلاع از قیمت مخازن تحت فشار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منبع تحت فشار، دلایل استفاده و اطلاع از قیمت مخازن تحت فشار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید