پای آرنولد هم به بدنسازی ایران باز شد، علاقه قهرمان سابق مستر المپیا به مردم ایران

به گزارش مجله بای بلاگ، قهرمان پیشین مستر المپیا و ستاره هالیوود توانست سالن برگزاری مسابقات فیتنس قهرمانی ایران را تماشا کند.

پای آرنولد هم به بدنسازی ایران باز شد، علاقه قهرمان سابق مستر المپیا به مردم ایران

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، رافائل سانتونخا، رئیس فدراسیون دنیای پرورش اندام در فروردین ماه چند روزی را به دعوت فدراسیون ایران به تهران سفر کرد.

رئیس IFBB در جریان این سفر، اولین دوره مسابقات فیتنس قهرمانی کشور را هم به تماشا نشست، اما یک اتفاق جالب قبل از آغاز این مسابقات در سالن برگزاری رقابت ها رخ داد. سانتونخا که قصد بازدید از امکانات سالن را جهت اعطای میزبانی های آسیایی و دنیای به ایران داشت، آنقدر تحت تاثیر سالن مدرن هتل اسپیناس نهاده شد که با یک تماس تصویری آرنولد شوارتزنگر اسطوره پرورش اندام دنیا را هم در جریان سفرش به ایران قرار داد.

رافائل در جریان این تماس تصویری خطاب به آرنولد گفت: من در ایران هستم و اینجا قرار است اولین دوره مسابقات فیتنس برگزار گردد. سالن بسیار زیبایی برای این رقابت ها در نظر گرفته شده و ما قصد داریم میزبانی مسابقات دنیای در سال 2023 را به این کشور اعطا کنیم.

آرنولد شوارتزنگر هم با تایید صحبت های رئیس IFBB گفت: من در ایران هواداران زیادی دارم و می دانم مردم این کشور عاشق بدنسازی هستند. پیغام من را به آن ها برسان و بگو که من هم عاشق آنها هستم. من هم امیدوارم ایران میزبانی خوبی از مسابقات دنیای داشته باشد

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 7268

به "پای آرنولد هم به بدنسازی ایران باز شد، علاقه قهرمان سابق مستر المپیا به مردم ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پای آرنولد هم به بدنسازی ایران باز شد، علاقه قهرمان سابق مستر المپیا به مردم ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید