کشف اقلام احتکار شده در لاهیجان

به گزارش مجله بای بلاگ، خبرنگاران/گیلان فرمانده انتظامی لاهیجان از کشف اقلام خوراکی و بهداشتی احتکار شده به ارزش یک میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

کشف اقلام احتکار شده در لاهیجان

سرهنگ قاسم جانعلی پور در گفت وگو با خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی دریافت خبر احتکار اقلام خوراکی و بهداشتی در یک انبار در شهرستان لاهیجان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی اضافه نمود: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از انجام تحقیقات نامحسوس و اطمینان از صحت موضوع، انبار اقلام احتکار شده را در شهرستان لاهیجان شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی و به همراه نماینده اداره صمت به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی گفت: در بازرسی از این انبار، 1282 بطری روغن خوراکی، 3480 عدد بیسکوئیت، 476 بطری مایع سفید کننده، 752 عدد پودر لباسشویی، 868 عدد دستمال کاغذی، 763 قوطی کمپوت، 376 بطری سرکه، 319 بسته شکر، 739 قوطی نوشابه، 750 بطری آب میوه، 198 بسته پوشک بچه و 520 بسته نمک احتکاری کشف شد.

وی با اعلام اینکه در این رابطه متهم 63 ساله با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی گشت، اظهار داشت: کارشناسان ارزش ریالی اقلام کشف شده را یک میلیارد ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان در پایان با اشاره به برخورد قاطع و قانونی پلیس با سودجویان و محتکران از شهروندان خواست، هرگونه مورد مشکوک در خصوص احتکار را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 2583

به "کشف اقلام احتکار شده در لاهیجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف اقلام احتکار شده در لاهیجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید