کلیه نظارت های فراپادمانی از فردا متوقف خواهد شد

به گزارش مجله بای بلاگ، سخنگوی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی گفت: در جریان سفر رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به ایران، چگونگی توقف اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی و نظارت های فراپادمانی برای وی تشریح شد.

کلیه نظارت های فراپادمانی از فردا متوقف خواهد شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، کیوان خسروی با تاکید بر قصد نظام برای اجرای بدون تنازل قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از حقوق ملت ایران اضافه کرد: در مورد اجرای بدون وقفه این قانون در مجموعه ارکان کشور اجماع وجود دارد و سازمان انرژی اتمی ضمن آن که تا به امروز مفاد قانون را اجرا نموده، زمینه قطع نظارت های فراپادمانی را نیز فراهم نموده است.

سخنگوی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی خاطر نشان ساخت: در بیانیه مشترک ایران و آژانس و پیوست اجرایی آن نیز که در سفر گروسی به تهران مورد توافق نهاده شد، برموضوع اجرای کامل قانون مصوب مجلس تصریح شده و ترتیبات انجام آن مخدوش نشده است.

خسروی در خاتمه گفت: اجرای قانون مجلس به منزله خروج ایران از برجام و قطع همکاری با آژانس نیست و از این رو تعاملات ایران با آژانس و نظارت های پادمانی آن بر اساس چارچوب های قانونی ادامه خواهد داشت.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 6300

به "کلیه نظارت های فراپادمانی از فردا متوقف خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلیه نظارت های فراپادمانی از فردا متوقف خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید