کونته: سلامت لوکاکو و سانچس را به خطر نمی اندازم، از بروزوویچ مثل همه بازیکنانم راضی ام

به گزارش مجله بای بلاگ، سرمربی تیم فوتبال اینتر می گوید قصد ندارد با اتخاذ تصمیمی شتابزده منجر به تشدید مصدومیت دو بازیکن هجومی خود گردد.

کونته: سلامت لوکاکو و سانچس را به خطر نمی اندازم، از بروزوویچ مثل همه بازیکنانم راضی ام

به گزارش خبرنگاران، آنتونیو کونته در نشست خبری پیش از بازی فردا (شنبه) اینتر مقابل پارما در هفته ششم سری A درباره شرایط تیم خود و حریف گفت: تیم های تحت راهنمایی لیورانی فوتبال بازی می نمایند و پشت هر بازی شان یک استراتژی دارند.این موضوع در خصوص ما هم صدق می نماید.

روملو لوکاکو مهاجم بلژیکی اینتر در بازی سه شنبه شب این تیم مقابل شاختار دونتسک در لیگ قهرمانان اروپا از ناحیه ران آسیب دید و بازی فردا شب نراتزوری را از دست می دهد. حتی گفته می گردد که امکان دارد او بازی تیمش مقابل رئال مادرید در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را هم از دست بدهد.

کونته درباره آخرین شرایط لوکاکو گفت: او در بازی مقابل شاختار دچار کشیدگی عضله شده است. آن اتفاق هنگام زدن ضربه آزاد برای او رخ داد. ما باید او را به روزهای اوجش برگردانیم. خودتان می دانید که او برای ما چقدر مهم است. در حال حاضر ما الکسیس سانچس را هم در اختیار نداریم. او از زمان حضورش در اردوی تیم ملی شیلی دچار مصدومیت بوده است و هنوز آماده نیست. شرایط هر دوی آنها را زیر نظر داریم و کاری را انجام می دهیم که به نفع روملو و اینتر باشد. ما باید از تحت فشار گذاشتن بازیکنان برای زودتر به سرانجام رساندند ریکاوری شان خودداری کنیم و خود آنها هم باید نسبت به سلامت شان احساس مسئولیت نمایند.

سرمربی ایتالیایی اینتر اضافه نمود: تحت فشار گذاشتن بازیکنان مصدومیت شان را تشدید می نماید. من واقعاً متأسفم. در این مقطع ما خیلی به او احتیاج داشتیم. بعضی دیگر از بازیکنان مان در حال پشت سر گذاشتن قرنطینه هستند. سانچس با مصدومیت از اردوی تیم ملی برگشت و هنوز آماده نیست. تا زمانی هم که پزشکان به ما اجازه ندهند نمی توانیم از او و دیگر بازیکنان مصدوم استفاده کنیم. گاهی اوقات انگیزه فراوان بازیکنان برای بازی کردن باعث می گردد تصمیمی اشتباه بگیرند.

مارسلو بروزوویچ در هفته های اخیر در ترکیب اصلی اینتر قرار گرفته و عملکردش هم مورد رضایت کونته واقع شده است.

کونته در این خصوص عنوان نمود: من از تمام بازیکنانم به خاطر زحماتی که می کشند راضی هستم و باید دو برابر این راضی باشم چون آنها در حالی این کارها را انجام دادند که گزینه ای هم برای جایگزینی نبود. حتی گاهی اوقات در تمرینات خستگی آنها را می بینم اما چاره ای نیست و باز هم از آنها می خواهم که کوشش شان را مضاعف نمایند. به همین خاطر فقط می توانم بگویم که از آنها راضی ام. بروزوویچ هم در دوبازی اخیر که برای ما بسیار مهم بودند بازی کرد. او می داند که هنوز جای پیشرفت دارد اما من از او و همه بازیکنانم راضی ام.

تیم فوتبال اینتر فردا شب از ساعت 20:30 به وقت تهران میزبان پارما خواهد بود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 4949

به "کونته: سلامت لوکاکو و سانچس را به خطر نمی اندازم، از بروزوویچ مثل همه بازیکنانم راضی ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کونته: سلامت لوکاکو و سانچس را به خطر نمی اندازم، از بروزوویچ مثل همه بازیکنانم راضی ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید