گرد و خاک و کاهش دید افقی در چندین نقطه کشور، آسمانی صاف در اغلب شهر ها

به گزارش مجله بای بلاگ، مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: در سه روز آینده در بعضی منطقه ها سیستان و بلوچستان، شمال هرمزگان و جنوب کرمان باد شدید و رگبار و رعد و برق داریم، در همین مدت در شمال سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی در غرب و جنوب غرب کشور باد شدید، گرد و خاک و کاهش دید افقی پیش بینی می گردد.

گرد و خاک و کاهش دید افقی در چندین نقطه کشور، آسمانی صاف در اغلب شهر ها

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران محمد اصغری، در تشریح شرایط جوی کشور گفت: امروز در بعضی ساعات در استان های تهران، سمنان، البرز، شمال اصفهان، قم و مرکزی و بخش هایی از خوزستان وزش باد شدید موقت و خیزش گرد و خاک داریم.

وی ادامه داد: امروز بعلاوه در استان های مازندران، گیلان، اردبیل و گلستان بارش باران، در بعضی ساعات گاهی وزش باد داریم.

اصغری اضافه نمود: بعدازظهر امروز در ارتفاعات البرز، خراسان شمالی، شمال آذربایجان شرقی و شمال آذربایجان غربی رگبار و رعد و برق گاهی وزش باد شدید داریم.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: در 2 روز آینده در سواحل خزر، ارتفاعات البرز و بخش هایی از خراسان شمالی بارش پراکنده پیش بینی می گردد.

وی گفت: در 3 روز آینده خصوصا در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات جنوب کرمان و ارتفاعات شرق و شمال هرمزگان رشد ابر همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می گردد.

اصغری گفت: در 3 روز آینده در شرق کشور به ویژه شمال سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی وزش باد شدید گاهی گرد و خاک و کاهش دید افقی را داریم و این شرایط جوی روز های دوشنبه و سه شنبه هفته جاری در غرب و جنوب غرب کشور پیش بینی می گردد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی در تشریح شرایط جوی مرکز گفت: آسمان تهران فردا صاف گاهی با وزش باد پیش بینی می گردد. بیشینه و کمینه دما روز آینده در تهران 36 و 25 درجه خواهد بود.

وی افزود: روز آینده اهواز با بیشینه دمای 50 درجه گرم ترین مرکز استان و شهر کرد با کمینه دمای 11 درجه خنک ترین مرکز استان خواهد بود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 7896

به "گرد و خاک و کاهش دید افقی در چندین نقطه کشور، آسمانی صاف در اغلب شهر ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گرد و خاک و کاهش دید افقی در چندین نقطه کشور، آسمانی صاف در اغلب شهر ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید