8 جاده بسته است

به گزارش مجله بای بلاگ، مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راههای کشور گفت: بر اساس اطلاعات بیش از 2300 دستگاه سامانه ترددشمار برخط، در حال حاضر اغلب جاده های کشور باز است و تردد در آن ها به روال عادی جریان دارد.

8 جاده بسته است

به گزارش خبرنگاران، ایمان محرابی نیا در مصاحبه با فارس در تشریح آخرین شرایط ترافیکی جاده های کشور ، گفت: بر اساس اطلاعات بیش از 2300 دستگاه سامانه ترددشمار برخط و حدود 800 دوربین نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده های کشور باز است و تردد در آن ها به روال عادی جریان دارد.

تردد روان در همه جاده های تهران - شمال

وی در تشریح شرایط ترافیکی محورهای تهران-شمال، گفت: دوربین های نظارت تصوری در حال حاضر تردد روان در محورهای کندوان، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت در راستا رفت و برگشت نشان می دهد.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راههای کشور درباره شرایط جوی محورهای مواصلاتی گفت: در حال حاضر در محورهای شمالی بارش و مداخلات جوی خاصی نداریم.

در شبانه روز گذشته سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها 13.3 درصد

محرابی نیا اظهار داشت: کل تردد ثبت شده در شبانه روز گذشته در جاده ها بر اساس آخرین اطلاعات حاصل از رصد 2300 دستگاه ترددشمار فعال در محورهای برون شهری نسبت به روز قبل 4.6 درصد کاهش نشان می دهد، در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها 13.3 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 19 تا 20 و کمترین تردد بین ساعات 4 تا 5 صبح ثبت شد.

آزادراه کرج-تهران با 106 هزار تردد پرترددترین جاده کشور

وی اضافه نمود: در شبانه روز گذشته بیشترین تردد جاده ای در آزادراه کرج-تهران با 106 هزار تردد، آزادراه تهران-کرج با 96 هزار تردد و آزادراه کرج-قزوین با 89 هزار تردد ثبت شد.

انسداد 8 جاده به دلیل نبود ایمنی

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راههای کشور یادآور شد: در حال حاضر جاده قزوین - همدان در کیلومتر 110، محور پونل-خلخال، محور فرعی شمشک-دیزین و محور فرعی سی سخت-پادنا واقع در استان کهگیلویه و بویراحمد، به دلیل کاهش ایمنی در راستا، مسدود شده است.

محرابی نیا اظهار کرد: همچنین محور خرم آباد-پلدختر، جاده شهداد-نهبندان، محور گنج نامه-تویسرکان و جاده رامیان-اولنگ-شاهرود در استان های گلستان و سمنان، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 6890

به "8 جاده بسته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "8 جاده بسته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید